Reklamacije i povrati

Dokument je posljednji put izmjenjen 13.07.2023.​

Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom i želite isti zamijeniti za novi ili tražite povrat novca molimo da nas informirate o Vašem zahtjevu u periodu od 7 dana od dana primitka proizvoda.

Zahtjev dostavljate u pisanom obliku putem e-maila: webshop@mistore.ba
Kako bismo Vaš zahtjev riješili u što kraćem roku molimo da nam dostavite sljedeće informacije:

  • Vaše ime i prezime
  • Barcode proizvoda /serijski broj proizvoda
  • Kratko objašnjenje o razlozima povrata artikla

Nakon primitka vašeg zahtjeva za zamjenu ili reklamaciju informirati ćemo Vas o sljedećem:

  • da li proizvod može biti zamijenjen za novi (ukoliko je riječ o startno neispravnom proizvodu)
  • da li je moguće izvršiti povrat novca
  • da li je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis

Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom dokumentacijom,uključujući račun i ovjerenu garanciju (ukoliko je proizvod pod garancijom) koja je potrebna kod reklamacije.

Ukoliko po primitku proizvoda utvrdite da je proizvod startno neispravan ili oštećen isti će odmah biti preuzet od strane dostavne službe i dostavljen na naše skladište.

Ukoliko reklamacija podrazumijeva intervenciju ovlaštenog servisa dostaviti ćemo Vam podatke o najbližem servisu, kako biste mogli ostvariti kontakt u što kraćem roku.

Posebno naglašavamo da proizvod po preuzimanju od strane dostavne službe obavezno pregledate kako bismo mogli reagirati odmah ukoliko je došlo do oštećenja u transportu i sl.

Ukoliko je došlo do oštećenja tijekom dostave proizvod odmah vratite djelatniku dostave kako bismo u što kraćem roku dostavili novi zamjenski proizvod.

Ako niste zadovoljni s proizvodom iz bilo kojeg razloga, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 7 dana od dana primitka robe, a mi ćemo Vam ga zamijeniti ili vratiti novac. Žao nam je što je poštarina nastala pri isporuci robe za vas izravni trošak, a ne može biti vraćena. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe od strane dostavne službe niste dužni platiti poštarinu.

Vi ćete biti odgovorni za sve troškove vraćanja robe, kao i za samu robu dok ne dođe u naše skladište. Preporučujemo da sačuvate poštansku potvrdu koju ćete dobiti prilikom povratka robe kao dokaz. Povratak novca ili zamjena robe će biti obavljena nakon primitka povrata i to u što kraćem roku.